محتاجين انك تشارك معانا برايك بفكرك بنقلك موضوع يفيد الناس يا ريت تشارك فى الردود على الناس او على المقالات بالذات وتقول رايك اية بالاضافة اننا محتاجين حد يهتم بالقسم الدينى والفنى والرياضى والاسرة والتعارف
 
البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كلمة من الاستاذ ممكن تسمعها .... من فضلك ؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
abo_fares122
رئيس مجلس الادارة


عدد الرسائل : 516
تاريخ التسجيل : 29/01/2007

مُساهمةموضوع: كلمة من الاستاذ ممكن تسمعها .... من فضلك ؟   الإثنين 16 أبريل 2007 - 5:24

السلام عليكم الاول
ممكن الاخوة الزوار واللى لسة مشتركوش معانا ممكن يسجلو نفسهم معانا لاننا بنتشرف بيهم والله
وكمان مهم جدا جدا تواجدة لاننا لما بنكون عايزة نرسل تقارير لهم بنكون مش عارفين عنهم حاجة ممكن علشان خطرى التسجيل يا ريت زور يا عم بس سجل نفسك مش هتخسر حاجة وكمان التسجيل مجانى ببلاش يعنى والمثل بيقول ابو بلاش اية فى انتظار اضافتكم معانا ولكماتكم الرقيقة والجميلة المفيدة للمنتدى ونعلن عن طلب مشرفين فى المنتدى من جميع التخصصات لجميع الاقسام واكون شاكر جدا جدا للمتطوعيين


اخوكم الاستاذ
ابو فارس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://abofares.own0.com
 
كلمة من الاستاذ ممكن تسمعها .... من فضلك ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الاستاذ....ابو فارس لا للتوصيات بالبيع او الشراء  :: المنتدى العام :: منتدى الترحيب-
انتقل الى: